Norrköping

Idag har jag varit och handlat i norrköping. Jag handla mycket saker ifrån LAGERHAUS och några grejer ifrån myrorna. Myrorna i norrköping är svindyra! Ingen 2hand affär jag rekomenderar som t.ex. en skål som kostar 9kr här (i linköping) kosta hela 69kr där! Urtvättade påslakan 50kr o.s.v.

Här kommer bilder ifrån sakerna jag köpte på lagerhaus.

Kudde 129kr

Sushi kylskåpsmagneter 5kr styck

Koppar 19kr, smörknivar 6kr och servetter 25kr

Handduk 19kr och grytlapp 19kr

Påslakan 169kr och örngott 49kr

Detta är köpt på myrorna

Denna kostar 50kr tycker ni det är dyrt?

10kr styck

20kr

Kommentarer
Postat av: helena

Gillade handduken (är det väl?) jättemycket! Det är klart att en 50-lapp känns lite mycket på Myrorna men..., jag hade nog oxå gett det!!:-D

Måste bara säga att jag gillar dina bloggbakgrunder skarpt!!! Jättesnygga!!

2009-04-29 @ 08:50:29
URL: http://www.retro-tokig.blogspot.com
Postat av: Tant Grön

Det var ju lite roligt! Du har köpt alla de saker som jag stått och hållt i men lämnat kvar för att ge plats till annat, handduken, hjärtankopparna och äppleburken, det fanns en glasburk med hjärtan på oxå, såg du den?



Ja jag kan ju inte köpa allt och om jag hade gjort det då hade ju inte du fått köpa dem, så slutet gott allting gott :-)

Postat av: Sara

Trevlig blogg du har! Handduken var ju jättefin, jag hade nog också gett 50 kr. Och sushimagneterna var ju hemskt söta. Sådana vill jag också ha!

2009-04-30 @ 09:41:13
URL: http://skattkammaren.blogg.se/
Postat av: Simon

Svar Tant Grön - Haha det var lite roligt :) Jag såg burken med hjärtan men jag tog den inte för jag har redan en sådan ;)



Svar Sara: Tack så mycket! :)

2009-05-01 @ 13:05:55
Postat av: Libby

Handduken är ju jättefin. Värd 50 kronor, absolut. Men trist att Myrorna blivit så dyrt. Där brukade jag fynda i början av 1990-talet, fast då låg affären på ett annat ställe. Fin blogg du har!

2009-05-01 @ 15:47:40
URL: http://femtiotalsjakten.blogg.se/
Postat av: jessica

ja,Myrorna har blivit väldigt dyra..det är ju trots allt ändå ett Loppis och inte en antikvitetsaffär,vilket de tycks tro..Men som sagt ändå,50 spänn för en sån fin grej är ju ändå inte så mycket om man jämför med vad alldeles nya grejer kostar i vanliga affärer.. hälsn.jessica

2009-05-05 @ 14:21:45
URL: http://minvackravardag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0